ROOT

Samodzielne stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska

Wójt Gminy Troszyn ogłasza nabór na stanowisko:

 

Stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w Urzędzie Gminy w Troszynie,

 ul. Juliusza Słowackiego 13, 07-405 Troszyn

Wymiar etatu: 1

 

I.                     Wymagania niezbędne:  

·          spełnienie wymagań określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 530)

·          posiadanie obywatelstwa polskiego

·          wykształcenie wyższe – preferowane administracyjne,

·          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

·          niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

·          brak orzeczenia zakazu zajmowania stanowiska lub wykonywania zawodu lub pracy w organach i instytucjach samorządu terytorialnego

·          nieposzlakowana opinia

·          znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy w zakresie przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, Prawa ochrony środowiska, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku, ustawy o gospodarowaniu mieniem komunalnym, ustawy o zabytkach, ustaw o archiwach, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, kpa i instrukcji kancelaryjnej.

 

dodatkowe:

·          umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa i redagowania  pism urzędowych,

·          doświadczenie w  zakresie pracy w administracji na podobnym stanowisku,

·          umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność,

·          umiejętność analitycznego myślenia, selekcji informacji, interpretacji przepisów prawa, samodzielnego dochodzenia do wiedzy, zdolność szybkiego uczenia się,

·          umiejętność współpracy w zespole (niekonfliktowość), umiejętność skutecznego komunikowania się,

·          odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,

·          dyspozycyjność, zdyscyplinowanie, obowiązkowość,

·          wysoka kultura osobista,

·          prawo jazdy kat.B, możliwość wykorzystania prywatnego samochodu do celów służbowych.

·          obsługa komputera w zakresie podstawowych pakietów biurowych /edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp., oraz innych urządzeń biurowych,

 

II.                   Główny zakres zadań:

W dziedzinie zadań wynikających z zakresu gospodarki komunalnej:

·          Koordynacja spraw związanych z konserwacją urządzeń zbiorowego zaopatrzenia wsi w wodę oraz  zbiorowych urządzeń kanalizacyjnych na terenie gminy.

·          Opracowywanie programów rozwoju gospodarki komunalnej.

·          Koordynacja rozbudowy urządzeń komunalnych z programami rozwoju budownictwa mieszkaniowego.

·          Koordynacja spraw z zakresu gazyfikacji gminy.

·          Nadawanie i prowadzenie nazewnictwa ulic i placów, umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów oraz oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.

·          Prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w gminie.

·          Naliczanie opłat dla właścicieli działek za wykonanie sieci uzbrojenia terenu oraz prowadzenie egzekucji naliczonych opłat.

·          Wydawanie pozwoleń na podłączenie budynku do istniejących sieci uzbrojenia terenu i naliczanie należnych opłat.

·          Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, na zjazdy z dróg, na przejazdy pojazdów ponadnormatywnych oraz naliczanie opłat  i kar pieniężnych,

·          Bieżące utrzymanie dróg

W  zakresie zadań wynikających z planowania przestrzennego:

·          Przygotowanie wniosków dotyczących przeznaczenia gruntów leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w związku z opracowywaniem planów zagospodarowania przestrzennego.

·          Wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne.

·          Wykonywanie czynności związanych ze sporządzaniem i uzgadnianiem programów rolniczego wykorzystania gruntów przeznaczonych do wyłączenia z produkcji rolnej.

W zakresie prowadzenia archiwum Urzędu:

·          Prowadzenie ewidencji dokumentów przeznaczonych do archiwum.

·          Klasyfikacja przyjętych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

·          Występowanie o zgodę na zniszczenie dokumentów, których okres przechowywania upłynął.

D.    W zakresie prowadzenia inwestycji:

·          Nadzór nad zasadą, formą i trybem udzielania zamówień na dostawę materiałów i zlecanie prac budowlanych na nadzorowanych inwestycjach oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z prawem zamówień publicznych.

·          Przygotowywanie projektów dofinansowania z  funduszy pomocowych.

·          Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości.

W zakresie ochrony dóbr kultury:

·          Zapewnianie prawnych, organizacyjnych i finansowych warunków dla ochrony dóbr kultury.

·          Współpraca z wojewódzkim konserwatorem zabytków w zakresie użytkowania obiektu zabytkowego zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami i w sposób odpowiadający jego wartości zabytkowej.

·          Składanie wniosków o wpis do rejestru zabytków dóbr kultury nieruchomych oraz kolekcji.

·          Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.

·          Sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.

·          Prowadzenie spraw wynikających o cmentarzach i chowaniu zmarłych.

W dziedzinie ochrony środowiska i gospodarki wodnej:

·          Prowadzenie polityki w zakresie ochrony środowiska.

·          Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy oraz stosowanie przepisów w tym zakresie, zapewnianie warunków niezbędnych do ochrony środowiska, dokonywanie okresowych ocen.

·          Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie ustalenia szczegółowych zasad utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy.

·          Przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie środowiska i prawa ochrony przyrody.

·          Zapewnianie należytego stanu sanitarnego, czystości i porządku na terenie gminy.

·          Rekultywacja gruntów zdewastowanych.

·          Występowanie o uzgodnienia przy lokalizacji inwestycji.

·          Organizowanie doraźnych działań zmierzających do ograniczenia dla środowiska ujemnych skutków awarii.

·          Współdziałanie z organizacjami społecznymi zajmującymi się ochroną przyrody i ochroną środowiska.

·          Zapewnianie prawidłowej realizacji usług komunalnych i współpraca w tym zakresie z innymi jednostkami organizacyjnymi.

·           Prowadzenie spraw dotyczących ładu i porządku w miejscach publicznych.

·          Prowadzenie spraw ochrony lasów na terenie gminy.

·          Wydawanie zezwoleń na wyrąb drzew i zadrzewień oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew lub krzewów.

·          Uczestniczenie w działaniach dotyczących uznania obiektu za chroniony oraz objęcie ochroną cennych obiektów przyrody.

·          Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko po przeprowadzeniu postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko.

·          Prowadzenie informacji o środowisku w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz podawanie do publicznej wiadomości informacji o planowanym przedsięwzięciu w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.

·          Przygotowywanie projektów dofinansowania z  funduszy pomocowych.

W zakresie gospodarki łowieckiej:

·          Sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa.

·          Przeznaczenie kwot otrzymanych z czynszu dzierżawnego za obwód łowiecki na cele społeczne gminy oraz hodowlę i ochronę zwierzyny.

·          Współdziałanie z dzierżawcą lub zarządcą obwodu łowieckiego w zagospodarowaniu łowieckim obszarów gminy, w szczególności zaś w zakresie ochrony zwierzyny bytującej na jego terenie.

 

III.    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

·          Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa powyżej, zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

·          Osoby ze szczególnymi potrzebami (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami) zakwalifikowane do udziału w naborze wymagające szczególnej formy wsparcia, proszone są o zgłoszenie tego faktu pracownikowi ds. kadr Urzędu Gminy Troszyn.

·          Dane osobowe zawarte w składanych dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane na potrzeby postępowania rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy Troszyn jest Wójt Gminy Troszyn.

·          Regulamin naboru jest dostępny w Urzędzie Gminy Troszyn.

·          Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Troszyn zostanie opublikowane imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania osoby wybranej do zatrudnienia w wyniku przeprowadzonego naboru.

 

IV.                 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

·      list motywacyjny,

·      życiorys - curriculum vitae,

·      kserokopie świadectw pracy,

·      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

·      w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,

·      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

·      oryginał kwestionariusza osobowego,

·      oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,

·      oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,

·      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,

·      ewentualnie posiadane referencje.

Oświadczenia, CV, kwestionariusz oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane.

Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.

 

Dokumenty należy składać/przesyłać w terminie do:

·          27 listopada 2023 r. pod adres: Urząd Gminy Troszyn, ul. Juliusza Słowackiego 13, 07-405 Troszyn z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska” .

 

Inne informacje:

·          Praca w budynku Urzędu Gminy przy ul. Juliusza Słowackiego 13.

·          Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

·          Obsługa urządzeń biurowych.

·          Stały dopływ informacji i gotowość do udzielania odpowiedzi w związku z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego (kontakt bezpośredni, telefoniczny, mailowy).

·          W zależności od potrzeb istnieje konieczność wyjścia lub wyjazdu poza stałe miejsce pracy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (0-29) 7671053

 

 

Wójt Gminy Troszyn

 

Edwin Mierzejewski

Podkategorie

W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Gminie:

  

Adres:

  • Ul. Słowackiego 13
  • 07-405 Troszyn

Informacje:

  • Urząd Gminy Troszyn jest czynny w godzinach:
  • poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00

Telefon i fax. do Urzędu Gminy Troszyn:

  • Tel. (0-29) 767 10 53, 767 10 41
  • Fax. (0-29) 767 10 53
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Rachunki bankowe

Podatki i opłaty, za wyjątkiem opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:

Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie
44 8915 0003 0010 0003 2000 0020

Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:

Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie
63 8915 0003 0010 0003 2000 0260

Zabezpieczenia umów, wadia:

Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie
42 8915 0003 0010 0003 2000 0250

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawowe informacje

Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawy prawne

Instytucje publiczne działają na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPrawo państwowe

W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustanawianych przez władze lokalne przepisach prawnych, jakim podlega działalność Przykładowej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.

COM_CONTENT_READ_MOREPrawo lokalne

Na tej stronie zamieszczamy przepisy wewnętrzne regulujące różne aspekty działania Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPrzepisy wewnętrzne

W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREOrganizacja

W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy  - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREWładze i ich kompetencje

W tym dziale znajdują się oświadczenia majątkowe .

Archiwalna strona BIP Urzędu Gminy w Troszynie. Artykuły do dnia 15.12.2019r.

BIP do 15.12.2019r.

COM_CONTENT_READ_MOREOświadczenia majątkowe

W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.

COM_CONTENT_READ_MOREDziałalność

W tym dziale znajdują się informacje o zamierzeniach Przykładowej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych.

COM_CONTENT_READ_MOREPlany i programy

W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORERaporty i sprawozdania

W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.

COM_CONTENT_READ_MOREGospodarka

Majątek Przykładowej Instytucji służy wykonywaniu jego zadań publicznych. W tym dziale zestawiono informacje o majątku publicznym, którym dysponuje i zarządza Przykładowa Instytucja.

COM_CONTENT_READ_MOREMienie publiczne

Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.

COM_CONTENT_READ_MOREKontrole i audyty

W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w Przykładowej Instytucji rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.

COM_CONTENT_READ_MORERejestry akt i archiwa

W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

COM_CONTENT_READ_MOREO BIP

W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące  udostępnianie informacji publicznych.

COM_CONTENT_READ_MOREO informacji publicznej

Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPomoc BIP

W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności

COM_CONTENT_READ_MOREInformacje prawne

W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Troszynie.

COM_CONTENT_READ_MORERedakcja BIP

W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń .

COM_CONTENT_READ_MOREOgłoszenia

W tym dziale zamieszczamy oficjalne komunikaty i powiadomienia.

COM_CONTENT_READ_MOREKomunikaty i sprostowania

Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.

Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia publiczne

Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia do 30 tysięcy euro

Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MOREPraca w Przykładowej Instytucji

Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MORENabór kandydatów